• evden eve
  • free hosting coupons
  • نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
    1. #1

      تاریخ عضویت
      Apr 2017
      ارسال ها
      6
      تشکر
      0
      تشکر شده 0 بار در 0 پست

      Question برقرار نشدن ارتباط با ivr در نگام تماس های دوم و به بالا و پخش شدن صدای بوق مشغول

      سلام
      مشکلم اینه که وقتی که یک شخص دوم و یا بیشتر تماس میگیرن با ivr بر روی سرور الستیکس ارتباط برقرار نمیکنه و مستقیم بوق مشغول میخوره

    2. #2
      مدیر ارشد
      تاریخ عضویت
      Nov 2016
      ارسال ها
      97
      تشکر
      0
      تشکر شده 11 بار در 11 پست
      نقل قول نوشته اصلی توسط miladraisi نمایش پست ها
      سلام
      مشکلم اینه که وقتی که یک شخص دوم و یا بیشتر تماس میگیرن با ivr بر روی سرور الستیکس ارتباط برقرار نمیکنه و مستقیم بوق مشغول میخوره
      باسلام
      متاسفانه سوالتون رو به شکل بسیار کلی مطرح کردید و نیاز به جزئیات بیشتری از ساختار سناریو و درواقع تجهیزات شما هستش که ایا از گیت وی یا کارت استفاده میکنید؟
      ایا تمامی پورت ها با موفقیت برروی الستیکس رجیستر شدن و یا ترانک و Inbound Route هاتون رو به شکل صحیحی تعریف و تنظیم کردید، هرکدوم از این پارامتر ها اگر به درستی انجام نشده باشه می تونه منشا پیدایش مشکل شما باشه.

    3. #3

      تاریخ عضویت
      Apr 2017
      ارسال ها
      6
      تشکر
      0
      تشکر شده 0 بار در 0 پست
      نقل قول نوشته اصلی توسط sadaf.pourmand نمایش پست ها
      باسلام
      متاسفانه سوالتون رو به شکل بسیار کلی مطرح کردید و نیاز به جزئیات بیشتری از ساختار سناریو و درواقع تجهیزات شما هستش که ایا از گیت وی یا کارت استفاده میکنید؟
      ایا تمامی پورت ها با موفقیت برروی الستیکس رجیستر شدن و یا ترانک و Inbound Route هاتون رو به شکل صحیحی تعریف و تنظیم کردید، هرکدوم از این پارامتر ها اگر به درستی انجام نشده باشه می تونه منشا پیدایش مشکل شما باشه.
      1.JPG
      2.JPG3.JPG
      متشکر از شما بابت راهنمایی من سه تا فایل پیوست کردم که از گیت وی و ترانک در الستیکس هستش ممنون میشم راهنمایی کنید . تماس های که گفتم از 4 تا شماره 8000-8004 در گیت وی تعریف شده ک به عنوان شماره تلفن هستش و داخلی های سرور الستیکس به همدیگر هیچ تماسی نمیگیرن فقط از طریق این چهار شماره که توی تصویر مشخص میشه تماس گرفته میشه .
      من از یک گیت وی نیوراک و از الستیکس ویرایش واک استفاده میکنم . مشکل اصلی من اشغال ماندن خط حتی بعد از قطع شدن تماس هستش .

    4. #4
      مدیر ارشد
      تاریخ عضویت
      Nov 2016
      ارسال ها
      97
      تشکر
      0
      تشکر شده 11 بار در 11 پست
      نقل قول نوشته اصلی توسط miladraisi نمایش پست ها
      1.JPG
      2.JPG3.JPG
      متشکر از شما بابت راهنمایی من سه تا فایل پیوست کردم که از گیت وی و ترانک در الستیکس هستش ممنون میشم راهنمایی کنید . تماس های که گفتم از 4 تا شماره 8000-8004 در گیت وی تعریف شده ک به عنوان شماره تلفن هستش و داخلی های سرور الستیکس به همدیگر هیچ تماسی نمیگیرن فقط از طریق این چهار شماره که توی تصویر مشخص میشه تماس گرفته میشه .
      من از یک گیت وی نیوراک و از الستیکس ویرایش واک استفاده میکنم . مشکل اصلی من اشغال ماندن خط حتی بعد از قطع شدن تماس هستش .
      باسلام
      ببینید شما یکسری پارامترهای کلی هم از جانب گیت وی و هم الستیکس در قالب فایل پیوست ارسال فرمودید که متاسفانه اطلاعات جامعی از نحوه تنظیمات و عملکرد سیستم تلفنی در اختیار نمیذاره، با توجه به فایل پیوستی که برای تنظیمات گیت وی ارسال فرمودید شما تنها یک خط متصل به پورت شماره یک دارید و به مابقی پورت ها خطوطی متصل نیست و یا از نحوه تنظیمات Inbound Route فایلی ارسال نکردید که گویای تنظیمات شما باشه،
      در مورد اشغال موندن خطوط هم که مطرح فرمودید راهنمایی که میتونم بهتون بکنم اینه که منشا مشکل به گیت وی شما ارتباط پیدا میکنه و شما باید توی تنظیمات Tone گیت وی تغییراتی اعمال و پارامترهایی همچون Disconnect را با پارامترهای داخل ایران تطابق بدید...
      این سایت حاوی اطلاعات جامعی از پارامترهای استاندارد داخل ایران هستش که میتونید بعنوان منبع بهش استناد کنید:World Tone Database | 3am Systems

    5. #5

      تاریخ عضویت
      Apr 2017
      ارسال ها
      6
      تشکر
      0
      تشکر شده 0 بار در 0 پست
      نقل قول نوشته اصلی توسط sadaf.pourmand نمایش پست ها
      باسلام
      ببینید شما یکسری پارامترهای کلی هم از جانب گیت وی و هم الستیکس در قالب فایل پیوست ارسال فرمودید که متاسفانه اطلاعات جامعی از نحوه تنظیمات و عملکرد سیستم تلفنی در اختیار نمیذاره، با توجه به فایل پیوستی که برای تنظیمات گیت وی ارسال فرمودید شما تنها یک خط متصل به پورت شماره یک دارید و به مابقی پورت ها خطوطی متصل نیست و یا از نحوه تنظیمات Inbound Route فایلی ارسال نکردید که گویای تنظیمات شما باشه،
      در مورد اشغال موندن خطوط هم که مطرح فرمودید راهنمایی که میتونم بهتون بکنم اینه که منشا مشکل به گیت وی شما ارتباط پیدا میکنه و شما باید توی تنظیمات Tone گیت وی تغییراتی اعمال و پارامترهایی همچون Disconnect را با پارامترهای داخل ایران تطابق بدید...
      این سایت حاوی اطلاعات جامعی از پارامترهای استاندارد داخل ایران هستش که میتونید بعنوان منبع بهش استناد کنید:World Tone Database | 3am Systems
      سلام
      تنظیمات tones انجام دادم متاسفانه باز هم مشکل رفع نشد عکس ها رو کاملا پیوست کردم . ممنون میشم راهنمایی کنید
      fxo phone number.jpginbound.jpgsip advanced 1.jpgsip advanced 2.jpgsip.jpg

    6. #6

      تاریخ عضویت
      Apr 2017
      ارسال ها
      6
      تشکر
      0
      تشکر شده 0 بار در 0 پست
      نقل قول نوشته اصلی توسط miladraisi نمایش پست ها
      سلام
      تنظیمات tones انجام دادم متاسفانه باز هم مشکل رفع نشد عکس ها رو کاملا پیوست کردم . ممنون میشم راهنمایی کنید
      fxo phone number.jpginbound.jpgsip advanced 1.jpgsip advanced 2.jpgsip.jpg

      tones.jpgtrunk advanced.jpgtrunk elastix 2.jpgtrunk elastix.jpgtrunk.jpg

    7. #7
      مدیر ارشد
      تاریخ عضویت
      Nov 2016
      ارسال ها
      97
      تشکر
      0
      تشکر شده 11 بار در 11 پست
      سلام
      ببینید جناب آقای رئیسی، متاسفانه گیت وی که شما برای پیاده سازی پروژه تون انتخاب فرمودید از پارامترهای استاندارد و مورد تایید فنی برخوردار نیست که بعضا بروز همچین مشکلاتی در این قبیل برندها اصلا فرض محالی نیست...الان برای پیدا کردن راه حل مشکل شما هم باید بررسی دقیق انجام بشه تا علت اصلی بروز مشکل مشخص بشه...در اکثریت قریب به اتفاق این گروه از مشکلات، علت اصلی رو در گیت وی میشه پیدا و با راهکارهایی مثل تغییر در تنظیمات سیگنالینگ در بخش Tone سیستم، انتخاب پارامترهای متعدد برای شناسایی کالرآیدی مثل ETSI-FSK، ETSI DTMF و... که قبلا براتون شرح دادم، برطرف نمود و موارد نادری هم مثل نوع خطوط PCM که ذاتا دردسر ساز هستن و یا ساختار شبکه هم می تونه در این امر دخیل باشه...بهتون پیشنهاد میکنم اگر براتون امکانپذیره مشکلتون رو با جایگزین کردن یک گیت وی از یک برند دیگه مثل سنگوما یا گرند استریم حتما تست کنید و ببینید ایا مشکل همچنان به قوت خودش باقی میمونه یا خیر... اگر مشکلتون برطرف شد شک نکنید که باید گیت وی رو در اسرع وقت تعویض بفرمایید.
      ویرایش توسط sadaf.pourmand : 14-05-2017 در ساعت 14:13

     

     

    برچسب برای این موضوع

    مجوزهای ارسال و ویرایش

    • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
    • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
    • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
    • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  
    Powered by: vBulletin Version 4.2.3 Beta 1
    Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
    SEO by vBSEO 3.6.0

    vBFarsi Language Pack Version 4.2

    Forum Modifications By Marco Mamdouh
    تمامی حقوق متعلق به سایت ویپ ایران است
    ساعت 05:48 بر حسب GMT +3.5 می باشد.